reklama

RTE przeprasza za polski obóz

Wtorek, 5 Październik 2021

Stacja telewizyjna RTE News wysłała przeprosiny do ambasadorki RP w Dublinie - Anny Sochańskiej w związku z "wywołaniem niepokoju" dotyczącego nazwania obozu w Stutthoff polskim obozem.

30 września w programie Six One News działający w czasie II wojny światowej obóz koncentracyjny został nazwany polskim obozem. Stacja wyraziła ubolewanie wskazując, że to częsty błąd wynikający z tego, że obóz znajdował się w Polsce. Nie było intencją informujących podawanie, że obóz założyli Polacy, co mogło wynikać z podawanego przekazu.

Najnowszy numer
Listopad 2021 (142)
reklama
Pogoda
booked.net
Waluty